Wat te doen bij een klacht?
Wanneer jouw verblijf niet naar wens is raden wij je aan jouw klacht direct kenbaar te maken bij de verhuurder van het natuurhuisje. Belangrijk om dit direct tijdens het verblijf te doen zodat de verhuurder nog kan proberen jouw klacht(en) op te lossen. Hierbij is het belangrijk om zoveel mogelijk bewijsmateriaal te verzamelen zodat je dit ook aan de verhuurder kunt tonen.
Heb je een klacht over Natuurhuisje.nl, dan kun je contact opnemen via info@natuurhuisje.nl. Je ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.
Klacht over een huisje
Is een huisje niet schoon? Komt het huisje niet overeen met de advertentie? Of zijn er bepaalde voorzieningen niet aanwezig?
Stap 1. Ik ontdek een klacht over het huisje. Hierbij is het belangrijk om zoveel mogelijk bewijsmateriaal te verzamelen zodat je dit ook aan de verhuurder kunt tonen.
Stap 2. Neem contact op met de verhuurder (het is belangrijk om dit tijdens het verblijf te doen)
Stap 3. De verhuurder kan dan voor een oplossing zorgen
Stap 4. Krijg je geen gehoor vanuit de verhuurder of kom je er niet uit met de verhuurder? Neem dan contact op met Natuurhuisje.
Stap 5. Natuurhuisje neemt dan als tussenpersoon contact op met de verhuurder en kijkt wat er mogelijk is qua oplossing.
Klacht over een verhuurder
Stap 1. Ik heb een klacht over de verhuurder van het huisje.
Stap 2. Zoek contact met de verhuurder, bespreek de klacht en kijk wat er mogelijk is qua oplossing.
Stap 3. Kom je er met de verhuurder niet uit? Neem dan contact op met Natuurhuisje.
Stap 4. Natuurhuisje neemt dan als tussenpersoon contact op met de verhuurder en kijkt wat er mogelijk is qua oplossing.
Klacht over borg. Ik krijg mijn borg niet terug. Wat nu?
Stap 1. Is er schade ontstaan tijdens het verblijf? Dan kan een verhuurder de borg of een deel van de borg inhouden.
Stap 2. Een verhuurder kan aantonen wat de schade is en daarom de borg inhouden.
Stap 3. Mocht je het niet eens zijn met deze beslissing, kun je hier contact over opnemen met een verhuurder.
Let op, Indien je onderling met de verhuurder niet tot een oplossing komt, kan Natuurhuisje, geheel vrijblijvend, als tussenpersoon optreden. De boeking is afgesloten tussen gast en verhuurder, Natuurhuisje kan als tussenpersoon niet voor een oplossing zorgen. Wel kunnen we altijd helpen waar nodig.
Contactgegevens verhuurder
De contactgegevens van de verhuurder staan in de reserveringsbevestiging die je na het maken van de boeking ontvangen hebt. Deze staan in de mail "Yes, jouw boeking is goedgekeurd”. Mocht je een gastaccount hebben, kun je de gegevens van de verhuurder ook terugvinden bij “boekingen” in het gastaccount.
Natuurhuisje is elke werkdag telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur op het telefoonnummer 085 888 3337 en via het mailadres info@natuurhuisje.nl. Op zaterdag zijn wij tot 16:00 uur alleen per mail bereikbaar en op zondag zijn wij gesloten.