Gasten FAQ

Contact

Hoe moet ik annuleren?

Heb je tijdens het plaatsen van de boeking ingelogd op je gastenaccount? Dan kun je, door via onze website weer in te loggen op gastenaccount, jouw boeking op die manier ook annuleren. Heb je geen gastaccount aangemaakt? Dan kan je ook contact met ons opnemen, wij kunnen de boeking dan voor je annuleren. Heb je ons een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen? Geen zorgen, wij nemen als annuleringsdatum het moment dat jij jouw bericht naar ons hebt verzonden. 

Annuleren in je gastenaccount doe je als volgt. 

Als je in je profiel naar boekingen gaat krijg je al jouw boekingen te zien. 

Bij elke boeking heb je 4 opties om uit te kiezen, om de boeking te annuleren klik je nu op ''boeking annuleren''.

Als je op boeking annuleren hebt geklikt krijg je dit scherm voor je te zien. In dit scherm zie je precies wat je terug krijgt als je de boeking annuleert. Het is wel handig om hiervoor even de annuleringsvoorwaarden te checken. 

De volgende stap is de boeking definitief te annuleren, dit doe je door op de roze button te drukken met ''annuleer mijn boeking''. Let op: klik dit scherm niet te snel weg, dit kan even duren. Dit scherm springt vanzelf weg als de boeking definitief geannuleerd is. Je ziet dan een grijze balk in de foto van de boeking. Zoals hieronder.