Gasten FAQ

Contact

Krijg ik mijn geld terug?

Lukt het niet om jouw boeking te verplaatsen naar een latere periode en ben je, vanwege de situatie met het Coronavirus, genoodzaakt om de boeking te annuleren? Dan ontvang je van ons bij een nieuwe boeking een voucher van 10% van de boekingswaarde. Lees ook even de voorwaarden van deze regeling. Voor het annuleren van de huidige boeking gelden de standaard annuleringsvoorwaarden, tenzij je onderling met de verhuurder iets anders overeen kunt komen. 

Voorbeeld:
Je boekt later dit jaar een natuurhuisje van €600 inclusief extra kosten (exclusief borg). Nadat de (aan)betaling is gedaan en eerste annuleringstermijn is verlopen, krijg je van ons €60 (10% van de boekingswaarde) teruggestort op jouw rekening.

Hoe werkt dit?
- Je annuleert jouw boeking, ivm het Coronavirus, door in te loggen op jouw gastenaccount of door contact op te nemen met ons. Hierbij gelden de standaard annuleringsvoorwaarden, tenzij je met de verhuurder iets anders overeen kunt komen.
- Je boekt met hetzelfde e-mailadres voor 31 december 2020 een natuurhuisje via onze website. Let er bij je nieuwe boeking op dat je een particulier huisje boekt en geen huisje bij een partner van ons. Je herkent de huisjes van partners door te kijken of rechts het blok 'betaal veilig online' zichtbaar is. Deze staat boven het blok met 'deel dit natuurhuisje'. Als dit er niet staat is het huisje van een van onze partners.
- Je geeft, binnen 30 dagen na je nieuwe boeking, aan ons door via de mail dat je, ivm de Coronacrisis, recht hebt op de voucher van 10% van de boekingswaarde en geeft daarbij ook je rekeningnummer aan ons door.
- Wanneer de aanbetaling binnen is en de gratis annuleringstermijn is verstreken storten wij 10% van de boekingswaarde terug op jouw rekening.